nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

فقر وحشیانه در ایران


قیمت بالای بنزین دیوانه و تأثیر مستقیم آن بر زندگی مردم ایران به طور کلی و براکت فقیر و محروم که تحت فشار تورم رنج می برند و گران تر از گذشته است


سوزاندن و غارت بانکها و مراکز سرکوبگر مانند پلیس ، امنیت داخلی و ایستگاه های بسیج که حاکمیت رژیم آخوندها را تهدید می کند و او را به سقوط هشدار می دهند.


تأثیر هراس در رسانه های دولتی و برنامه های تلویزیونی مشهود است.


برای همگان واضح بود که تصمیم برای افزایش قیمت بنزین توسط دولت برای جبران کسری بودجه دولت و تأمین هزینه های جنگ در عراق ، سوریه ، لبنان و یمن از جیب فقرا گرفته شده است.


در همین راستا ، آژانس ، خانم خواه ملت ، در 19 نوامبر 2019 به نقل از یکی از اعضای شورای شورا رژیم نوشت:

"کارشناسان معتقدند که دولت با کسری بودجه روبرو است که سال گذشته از افزایش نرخ ارز بودجه آن را تأمین کرد ، و به نظر می رسد امسال با افزایش قاچاق مشتقات نفتی ، به ویژه بنزین ، درصدد جبران آن است.


باید گفت که این دو روش جیب مردم را سرقت می کنند و تورم را بر اقتصاد کشور تحمیل می کنند.

من نمی دانم دولت با چه منطق ادعا می کند که اجازه نخواهد داد که افزایش قیمت بنزین منجر به افزایش قیمت سایر کالاها و خدمات شود؟


افزایش تخیلی من با توجه به اعترافات رسانه های دولتی:

وی گفت: "با افزایش قیمت ها و سهم بنزین ، به نظر می رسد که قیمت بسیاری از کالاهای اساسی به شدت در حال افزایش است که برای زندگی روزمره ضروری است و نبود آن باعث مشکلات اساسی خانواده ها می شود ، اما با افزایش قیمت ها تهیه آنها غیرممکن است.


وبسایت دولت ایران "ایران جهان" در تاریخ 24 نوامبر در مطلبی با عنوان "نه گران به لوازم خانگی" با استناد به رنج شهروندان نوشت:

 وی گفت: "نرخ تغییر قیمت همه چیز از جمله لوازم خانگی در شهرها نسبت به دوره قبل از افزایش قیمت بنزین بسیار بیشتر از تغییر قیمت در مشهد است.

زیرا فروشندگان لوازم خانگی می گویند که باید از مشهد لوازم خانگی بیاورند و به دلیل قیمت بنزین کرایه بار بالا رفته است و این همه چیز را تحت تأثیر قرار می دهد. "




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد