nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

کرونا بار دیگر در ایران رکورد زد/ ۶۸۴ بیمار جان باختند


به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا را تشریح کرد:


تا کنون ۱۶ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۶۸۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۵ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۶۵۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۲۲ میلیون و ۷ هزار و ۵۱۴ دُز رسید.


افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.


از دیروز تا امروز ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۶ هزار و ۴۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵ هزار و ۷ نفر از آنها بستری شدند.


مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۱۱۴ نفر رسید.


متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۲ هزار و ۳۸ نفر رسید.


خوشبختانه تا کنون سه میلیون ۹۳۲ هزار و ۴۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.


۷ هزار و ۶۶۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

آنجلینا جولی در حمایت از مردم افغانستان به اینستاگرام پیوست


آنجلینا جولی ستاره هالیوود با انتشار نامه ای دست نویس از یک دختر نوجوان افغان به اینستاگرام پیوست. این دختر در نامه ای به جولی ترس خود را از حضور دوباره طالبان توصیف کرده است.


آنجلینا جولی در حمایت از مردم افغانستان به اینستاگرام پیوست

آنجلینا جولی در حمایت از مردم افغانستان به اینستاگرام پیوست؛ آنجلینا جولی بازیگر زن هالیوود در اولین پست اینستاگرام خود پیامی از یک دختر افغان را به اشتراک گذاشت. حساب جولی تنها در عرض چند ساعت بیش از 4.8 میلیون دنبال کننده داشت.


این دختر افغان در نامه خود از ترس می نویسد که قبل از ورود به طالبان و دریافت حقوق می تواند به محل کار و مدرسه برود. وی در ادامه گفت که تمام رویاهایش از بین رفته و معتقد است که مدرسه اش تعطیل خواهد شد.


وی افزود که نگران بازگشت 20 سال گذشته است و زنان افغان دیگر هرگز از هیچ حقی برخوردار نخواهند شد.

بیمار کرونایی که نمی خواست تحت درمان قرار بگیرد با سقوط از پنجره فوت کرد


رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس شهرستان بوشهر: بیمار به علت ضربه مغزی و جراحات وارد شده و علی رغم تلاش پرسنل و احیا او، جان به جان آفرین تسلیم شد.


به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، عاطفه اسفندیاری، رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس شهرستان بوشهر گفت: بیمار مبتلا به کرونا که در این مرکز تحت معاینه و درمان بوده، با ادامه روند درمان مخالفت کرده و بامداد روز جاری اقدام به فرار از طریق پنجره نموده که متاسفانه منجر به فوت وی شد.

علت دستگیری سینا استوی، حمایت از احمدی‌نژاد بود!


خبرگزاری “تجارت نیوز” در گزارشی ویدئویی گفت که مدیرعامل صرافی کریپتولند به دلیل حمایت از احمدی نژاد دستگیر شده است.


​علت دستگیری سینا استوی، حمایت از احمدی‌نژاد بود!

​علت دستگیری سینا استوی، حمایت از احمدی‌نژاد بود؛ خبرگزاری “تجارت نیوز” در گزارشی ویدئویی گفت که مدیرعامل صرافی کریپتولند به دلیل حمایت از احمدی نژاد دستگیر شده است.


سینا استوی در ٢٧ اردیبهشت، همزمان با شروع تبلیغات انتخابات ، دستگیر شد و هم‌اکنون زمزمه‌هایی از حمایت‌های تبلیغاتی استوی از احمدی‌نژاد به عنوان عامل دستگیری وی، مطرح می‌شود.


بر اساس این گزارش ، استیو کانال رسانه ای خود را به تشویق مردم برای حمایت از احمدی نژاد اختصاص داد و در زمان دستگیری نزدیک به ٢٠٠ پست حمایتی منتشر کرد.

بائین تنه نظام! برای نجات مصداقی و حمید نوری! - بتول ماجانی


زندانی سیاسی دهه شصتی و هوادار مجاهدین هستم. به مدت هفت سال در زندانهای اوین و قزل‌حصار زندانی بودم. وقتی عمل شنیع لمپن مزدوری به نام سعید بهبهانی، را در مقابل دادگاه حمید نوری در سوئد دیدم بی‌اختیار به یاد سالهای زندان افتادم.


این اقدام وقیحانه وی یادآور رفتار بازجویان و شکنجه‌گران رژیم در زندانها بود. آنجا که در مقابل مقاومت سترگ اعضا و هواداران مجاهدین به‌ویژه زنان مجاهد کم می‌آوردند به شیوه بهبهانی درون کثیف‌شان را بیرون می‌ریختند. با اینکار، به‌زعم خود می‌خواستند زندانی را تحقیر کرده و در هم بشکنند!


 


سعید بهبهانی یک مزدور دون‌پایه است که به‌دستور لوطی‌اش می‌خواست صحنه دادگاه را بهم بزند، و یاری رسان نوچه لاجوردی و دژخیم حمید نوری شود. اما تعزیه نظام در مقابل دادگاه حمید نوری با هوشیاری هواداران مجاهدین و بستگان قتل‌عام شدگان ۶۷ بهم خورد و ثابت شد که نظام به چه پیسی گرفتار شده که مزدورانش را به چه رفتارهای ذلت باری می‌کشاند.