nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

انتقاد شدید از محسن رضایی؛ محسن رضایی از اقتصاد چیزی نمی‌داند


انتقاد شدید از محسن رضایی؛ جواد نیک بین گفت که این دولت «بعضی از کارهای کشور به دست افراد باتقوای بی‌عرضه است» او به محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیسی اشاره کرد و افزود که رضایی «از اقتصاد چیزی نمی‌داند».


انتقاد شدید از محسن رضایی؛ محسن رضایی از اقتصاد چیزی نمی‌داند

جواد نیک بین، یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای، پس از تشدید انتقادات از دولت ابراهیم رئیسی، گفت که این دولت «بعضی از کارهای کشور به دست افراد باتقوای بی‌عرضه است» او به محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیسی اشاره کرد و افزود که رضایی «از اقتصاد چیزی نمی‌داند».


نیک بین در گفت و گو با خبرنگار جماران، اظهار کرد: شاید او فردی باتقوا بود، اما بی‌عرضه بوده و جربزه و توان اجرا و مدیریت نداشته باشد، در حالی که باید کار را به افراد کاردان، شایسته و اجرایی و قوی داد.

روایت نرگس محمدی از زندان اوین: ۵۷ زن مورد «شکنجه هولناک ضدانسانی» قرار گرفته‌اند


نرگس محمدی، فعال حقوق بشر که در زندان اوین است، در گزارشی تفصیلی مشخصات ۵۸ تن از زنان محبوس در بند عمومی اوین را شرح داده که ۳۳ تن از آنها به گفته او مادر هستند و برخی از آنان کودکان خردسال دارند.


خانم محمدی در این گزارش که روز پنج‌شنبه ۲۹ دی در حساب اینستاگرام او توسط ادمین منتشر شده، تأکید کرده است که «ده‌ها زندانی سیاسی» در ایران «بدون طبقه‌بندی جرایم در بندهای عادی» زندانی شده‌اند و مشکلاتی بیشتر از آنچه او شرح داده است دارند و «نباید فراموش شوند.»


به گفته نرگس محمدی، در بند زنان زندان اوین «۶۱ زندانی زن» وجود دارد و «نگاهی اجمالی به محکومیت‌ها، تحمل سلول بندهای امنیت و سلول انفرادی، بازجویی و پرونده‌سازی‌ها و همچنین وضعیت نگهداری زندانیان از جمله دسترسی و امکان معالجه و درمان آنها، بیانگر شدت سرکوب زنان زندانی توسط حکومت است.»

صالح نیکبخت: نظر بازپرس پرونده مهسا به پذیرش تئوری قصور سربازپرستارها بود



محمدصالح نیکبخت، وکیل خانواده مهسا امینی، می‌گوید «هیچ اقدامی» در مورد این پرونده انجام نشده و «نظر» بازپرس پرونده این بوده که نظریه «کوتاهی» سرباز-پرستارها در احیا و ماساژ قلبی این زن جوان پذیرفته شود.


آقای نیکبخت این اظهارات را با وب‌سایت فراز مطرح کرده و توضیح داده این گفت‌و‌گو را در شرایطی انجام می‌دهد که از مصاحبه با رسانه‌های داخلی و خارجی منع شده است.


وی علت خودداری خود از گفت‌و‌گوی زیاد با رسانه‌ها را نیز خواسته دیگران عنوان کرده و در پاسخ به پرسشی درباره نام نهادهای درخواست‌کننده گفت: «کاری نکنید من را به اداره بی‌تابلو ببرند.»

واکنش اشکان خطیبی، بازیگر سینما، به صدور حکم قاتل مونا حیدری چیست؟


اشکان خطیبی: «می‌دانم و می‌دانید که این ورق برنمی‌گردد. این خون‌ها پاک نمی‌شود.»


واکنش اشکان خطیبی، بازیگر سینما، به صدور حکم قاتل مونا حیدری چیست؟

اشکان خطیبی بازیگر سینما در واکنش به حکم هشت سال و دو ماه زندان قاتل مونا حیدری نوشت: کاهش حکم سجاد حیدرنوا که همسرش مونا حیدری را در خیابان سر بریده بود به ۸ سال حبس و همزمان صدور حکم ۱۰ سال حبس برای احسان پیربرناش نویسنده و مژگان ایلانلو مستندساز از سوی قوه قضاییه فقط یک پیام دارد: بهتر است در روز روشن آدم بکشید تا این‌که بخواهید آزاده باشید.


قوه قضائیه از صدور حکم حبس نه چندان طولانی برای قاتل منا حیدری در پی آغاز اعتراضات «زن زندگی آزادی» در ایران و محکومیت تعدادی از بازداشت شدگان از جمله احسان پیربرناش، طنزنویس و روزنامه‌نگار ورزشی، در دادگاه بدوی به ۱۸ سال حبس محکوم شده.

واکنش شهبانو فرح پهلوی به ادعای خارج‌کردن جواهرات سلطنتی از ایران چیست؟


واکنش شهبانو فرح پهلوی به ادعای خارج‌کردن جواهرات سلطنتی از ایران چیست؟؛ شهبانو فرح پهلوی تایید کرد که همه این جواهرات در گنجینه بانک مرکزی ایران قرار دارد


واکنش شهبانو فرح پهلوی به ادعای خارج‌کردن جواهرات سلطنتی از ایران چیست؟

شهبانو فرح پهلوى در گفت و گو با رادیو فردا درواکنش به ادعای سخنگوی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر خروج جواهرات سلطنتی از ایران ، تایید کرد که همه این جواهرات در گنجینه بانک مرکزی ایران قرار دارد.


شهبانو فرح پهلوی گفت که در دی ماه سال ۱۳۵۷ هنگام خروج از کشور، بخش قابل توجهی از جواهرات شخصی خود را در «گنجه‌های کاخ نیاوران» به جا گذاشته است.