nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

کرونا و ورزش


ورزش نیز تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفت و بیشتر فعالیت ها متوقف شد


تعویق بزرگ‌ترین مسابقه دورچرخه‌سواری دنیا. مسابقات تور دو فرانس به مدت دو ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. این تورنمنت که قرار بود 27 ژوئن تا 19 ژوئیه برگزار شود از 29 اوت آغاز خواهد شد.


ادامه تعطیلی کلیه مسابقات ورزشی در ایران تا پایان اردیبهشت


چهار باشگاه ورزشی در استان تهران به دلیل نقض مقررات کرونا در ایران پلمپ شدند

رضا گلمحمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران به خبرگزاری ایرنا گفت که به علت رعایت نکردن ابلاغیه ستاد ملی کرونا در خصوص فعالیت مشاغل پرخطر، چهار باشگاه بدنسازی خصوصی در سطح استان پلمب شد.

استاد مبارزه با کرونا در ایران اعلام کرد که ویرو بررسی دقیق شرایط همه گیری بیماری کرونا در سطح کشور و برابر استعلام از ستاد ملی مقابله با کرونا کلیه رقابت‌های ورزشی تا پایان اردیبهشت تعطیل خواهد بود.

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش ایران هم به ایسنا گفت که برای برگزاری مسابقات در لیگ‌ برتر فوتبال نیمه‌ اردیبهشت‌ماه تصمیم‌ خواهند گرفت "چرا که‌ هر تیم‌ برای آمادگی‌ مجدد برای حضور در مسابقات نیاز به ۱۵ روز تمرین‌ آمادگی دارد.

چرا سیستم آخوندها قرنطینه می کنند؟




چرا سیستم آخوندها قرنطینه می کنند؟

این سؤال دیگر دلیل مخالفت رژیم آخوندها با قرنطینه نیست دلیلی که او در ابتدا آن را به عنوان سبک قرون وسطایی توصیف کرده است قدیمی است.


زیرا همه دلیل آن را می دانندروزنامه های دولتی نیز مجبور به تصدیق هستند

 اینکه دولت نمی خواهد مسئولیت تعداد زیادی از شهروندان بیکار را به عهده بگیرد.


به عبارت دیگردلیل اینکه رژیم آخوندها دیگر نمی توانند هزینه های قرنطینه و معیشت شهروندان ، به ویژه اقشار ضعیف را بپردازند ، نه تنها خفه شدن اقتصادی و ورشکستگی است ،بلکه بخاطر این ورشکستگی می خواهد کسانی که به سر کار می روند ، جیب های خود را تولید و تخلیه کند. به این ترتیب او خود را از تنگناهای اقتصادی نجات می دهد.


رژیم آخوندها کاملاً می داند که در نتیجه لغو قرنطینه قتل عام بزرگی صورت خواهد گرفت. اما باید در نظر داشت که وی تاکنون مانند گذشته ، این قتل عام را با دروغی پوشانده و تلاش خواهد کرد تا آمار جعلی کمتر از برخی کشورها مانند ایتالیا و اسپانیا ارائه دهد تا وانمود کند که وضعیت ما از وضعیت اروپا بهتر است.


البته کارشناسان رژیم آخوندها دائما نسبت به انفجار اجتماعی هشدار می دهند و رژیم آخوندها از این نظر نگرانی هایی دارد. با این حال ، در هر صورت ، او خطر انفجار و قیام را منفی می داند ، اما خطر فوری که بر گلو او فشار می آورد ، وضعیت اقتصادی است


تنگناهای اقتصادی.


از این نظر وضعیت رژیم آخوندها قابل مقایسه با نوامبر 2019 و دوره تصمیم گیری برای افزایش قیمت بنزین است.

در این شرایط ، ولی الفقیه برای پذیرش ریسک افزایش سه برابری قیمت بنزین در کنار چهارراه ایستاد ، اما در عوض وی با دریافت 30 هزار میلیارد تومان از افزایش قیمت بنزین به طور موقت خود را از تنگناهای اقتصادی نجات می داد.


شکی نیست که مردم ایران با از دست دادن 1500 شهید ، 12000 زندانی و هزاران زخمی ، قبض خود را پرداخت کردند. همچنین این بار ، رژیم آخوندها برای نجات خود از تنگناهای اقتصادی ، ضررهای سنگین ناشی از همه گیری کرونا را پذیرفت.


روحانی می گوید ، و روش کار تدریجی یا در حقیقت روشی برای حساسیت و احتیاط شدید است. با توجه به اینکه ما ابتدا استانها را به راه انداخته و نظارت خواهیم کرد که چه اتفاقی خواهد افتاد و اگر فاجعه اجتماعی وجود نداشته باشد ، ما بعد از یک هفته در تهران نیز همین کار را خواهیم کرد.


فقر وحشیانه در ایران


قیمت بالای بنزین دیوانه و تأثیر مستقیم آن بر زندگی مردم ایران به طور کلی و براکت فقیر و محروم که تحت فشار تورم رنج می برند و گران تر از گذشته است


سوزاندن و غارت بانکها و مراکز سرکوبگر مانند پلیس ، امنیت داخلی و ایستگاه های بسیج که حاکمیت رژیم آخوندها را تهدید می کند و او را به سقوط هشدار می دهند.


تأثیر هراس در رسانه های دولتی و برنامه های تلویزیونی مشهود است.


برای همگان واضح بود که تصمیم برای افزایش قیمت بنزین توسط دولت برای جبران کسری بودجه دولت و تأمین هزینه های جنگ در عراق ، سوریه ، لبنان و یمن از جیب فقرا گرفته شده است.


در همین راستا ، آژانس ، خانم خواه ملت ، در 19 نوامبر 2019 به نقل از یکی از اعضای شورای شورا رژیم نوشت:

"کارشناسان معتقدند که دولت با کسری بودجه روبرو است که سال گذشته از افزایش نرخ ارز بودجه آن را تأمین کرد ، و به نظر می رسد امسال با افزایش قاچاق مشتقات نفتی ، به ویژه بنزین ، درصدد جبران آن است.


باید گفت که این دو روش جیب مردم را سرقت می کنند و تورم را بر اقتصاد کشور تحمیل می کنند.

من نمی دانم دولت با چه منطق ادعا می کند که اجازه نخواهد داد که افزایش قیمت بنزین منجر به افزایش قیمت سایر کالاها و خدمات شود؟


افزایش تخیلی من با توجه به اعترافات رسانه های دولتی:

وی گفت: "با افزایش قیمت ها و سهم بنزین ، به نظر می رسد که قیمت بسیاری از کالاهای اساسی به شدت در حال افزایش است که برای زندگی روزمره ضروری است و نبود آن باعث مشکلات اساسی خانواده ها می شود ، اما با افزایش قیمت ها تهیه آنها غیرممکن است.


وبسایت دولت ایران "ایران جهان" در تاریخ 24 نوامبر در مطلبی با عنوان "نه گران به لوازم خانگی" با استناد به رنج شهروندان نوشت:

 وی گفت: "نرخ تغییر قیمت همه چیز از جمله لوازم خانگی در شهرها نسبت به دوره قبل از افزایش قیمت بنزین بسیار بیشتر از تغییر قیمت در مشهد است.

زیرا فروشندگان لوازم خانگی می گویند که باید از مشهد لوازم خانگی بیاورند و به دلیل قیمت بنزین کرایه بار بالا رفته است و این همه چیز را تحت تأثیر قرار می دهد. "




سپاه در لیست سازمان های تروریستی قرار دارد


قرار دادن نیروهای نگهبان در لیست سازمان های تروریستی ضربه بزرگی به دیکتاتوری مذهبی است ، زیرا فعالیت های آنها را در آینده محدود می کند.

 گارد ابزار اصلی سرکوب مردم ایران به ویژه زنان ایرانی و عامل اصلی جنگ و صادرات تروریسم است.


 اگر این سیاست های فاجعه آمیز نبود که ملاهاها و گارد را به طور آزادانه فعالیت کنند ، نبود ، فاشیسم مذهبی آشوب و ویرانی در عراق ، لبنان ، یمن و افغانستان گسترش نمی داد.


برخورد بین المللی با آخوندها و مأموران آنها به اندازه قربانی کردن خون مردم ایران است.


من به برخی از اخبار مربوط به رویکرد نیروهای نگهبان و اعتصابات به مردم ایران ، به ویژه برای زنان ایرانی اشاره خواهم کرد


 نیروهای گارد ابزاری علیه فعالان زن ایرانی است و آنها دستگیرهای بی شماری از خودسرانه ، ناپدید شدن های اجباری ، شکنجه ، حبس های طولانی و اعدام زندانیان سیاسی را انجام داده اند ، حتی نوجوانان ایرانی و ایرانی نیز از بازجویی های ناعادلانه نیروهای گارد فرار نکرده اند.

 اعضای سپاه در سرکوب مردم ایران ، ارتکاب جرایم علیه آنها و نقض حقوق آنها از مصونیت کامل برخوردار هستند.

41 زن و دختر ایرانی توسط مقامات عالی رتبه محلی مورد حمله قرار گرفتند.


30 درصد از میزان پذیرش دانشگاه برای کمک های پزشکی و دندانپزشکی به نیروهای بسیج و نگهبان اختصاص یافته بود و مابقی جامعه ایران نیز از آن محروم بودند.


 نیروهای گارد مسئول خسارات ناگهانی و ویرانگر اخیر تورنت هستند.


مرتضی کچکولی ، فرمانده نیروهای گارد منطقه لرستان ، بر لزوم مقابله با زنان به بهانه حجاب بد تأکید کرد و فکر کرد که تبلیغات بد حجاب را باید یک مسئله سیاسی و امنیتی دانست.


قرار دادن نیروهای نگهبان در لیست های تروریستی گامی چشمگیر و مهم برای قیام مردم ایران در نبرد برای آزادی و حقوق است.


وقت آن است که رسماً حق مردم ایران و مقاومت ایران در سرنگونی رژیم آخوندها را تصدیق کنیم.


زندگی روزانه زندانیان زن در زندانهای اوین


زنان ایرانی در 40 سال نخستین و مهمترین قربانیان رژیم آخوندها بودند. آخوندها براساس ماهیت ضد زن بودنشان ، زنان را به سخت ترین شکل ستم و تبعیض قرار می دهند.


این سرکوب و تبعیض ابعاد گسترده تر و وحشتناک تری در زندان ها به خود می گیرد.


"زندگی روزانه زندانیان زن در زندانهای اوین"در حالی که ما با پدیده زنان بی خانمان در جامعه روبرو هستیم.

 همه می دانند که طلاق ، فرار از خانه ، اعتیاد ، خشونت علیه زنان و فقر شدید دلایل عمده ای است که منجر به افزایش تعداد زنان بی خانمان و پناه بردن آنها در 

”گرمخانه“(خانه های پناهگاه) در شب های سرد زمستان شده است.


"با توجه به اقدامات انجام شده در مورد زنان ، ما همیشه فقط می دانیم که امکانی برای مراقبت از زنان وجود دارد و با آنها رفتار می کنیم که گویی نان را در اقیانوس ها می ریزیم.


این زندان برای زندانیان زن ماهانه سهم تهیه می کند: یک مرغ کوچک ، 250 گرم گوشت قرمز ، 6 عدد تخم مرغ و 5 قطعه پنیر کوچک ، به اندازه کافی برای یک نفر ، برنج ، روغن و نیم کیلو سیب زمینی و پیاز.


جنایتکاران دستگاه ولایت الفقیه هیچ محدودیتی در جرم و جنایت ندارند ، از برخورد بی رحمانه آنها با زنان وطن در خیابان ها گرفته تا سرکوب آشکار آنها و نقض آزادی آنها ؛ علاوه بر این جنایتکاران هنگام جمع آوری پول کثیف را جمع می کنند.


رئیس زندان با سرقت از کارگران زن مزدوج که در محل کار خرد شده اند و از زندانیان به عنوان خدمتکار خود استفاده می کند.

 در همین رابطه ، رسانه های دولتی با اشاره به نوشتن خبر فوری در همان مقاله ، اظهار داشتند:


"زندانیان زن وجود داشتند که از صبح تا 12:00 عصر در خواب مشاغل همکاران زندان کرچوک مشغول تهیه غذا برای کارمندان ، شستن ظروف ، تنظیم تختخواب و چنین کارهایی بودند."


یکی از زندانیان می گوید: جالب است که آنها لباس هایی را که خودمان در آن کار می کنیم در کارگاه خیاطی می گیرند و مارک را روی آنها می گذارند و سپس همان لباس ها را در فروشگاه زندان با قیمت های بالا به ما می فروشند به عنوان مثال شلوارهای پنبه ای که به قیمت 20 هزار تومان در خارج از کشور فروخته می شوند در اینجا با قیمتی متفاوت از بین 70 تا 90 هزار تومان. "


آزار و اذیت رژیم آخوندها برای زنان ایرانی به دو دلیل سرکوب مضاعف است: اول به این دلیل که آنها ایرانی هستند و دوم به دلیل این که آنها زن هستند.