nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

چرا شما همیشه امارات را هدف قرار می دهید؟

امارات متحده عربی همیشه متهم می شود و شایعات در مورد آن پخش می شود ، چقدر از کشورهای جهان با موضوعات ادعایی روبرو هستند در حالی که فقط امارات متحده عربی هدف قرار گرفته است. این امر به این دلیل است که امارات در طی پنجاه سال از تأسیس خود توانسته است به آنچه که صدها سال پیش تأسیس کرده اند نرسد.

یکی از دلایل پیش داوری و مبارزات علیه امارات متحده عربی این است که این کشور از نظر ابزار دفاعی خود مانند دستیابی به هواپیماهای F-35 و به دست آوردن کرسی در شورای امنیت ، موفق به موفقیت شده است.

و کشورهایی هستند که قوانین و مقررات در آمریکا را نقض کرده اند ، مانند قطر ، نماینده الجزیره ، که خود را در وزارت دادگستری ثبت نکرده است.

جزئیات واردات سه محموله جدید واکسن به ایران

دستیار وزیر امور خارجه ایران و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه از واردات سه محموله جدید واکسن کرونا به این کشور طی چند روز آینده خبر داد.


به گزارش اسپوتنیک، رضا زبیب، دستیار وزیر امور خارجه ایران روز پنجشنبه در حساب کاربری خود در توییتر با هشتگ خبر خوبِ واکسن نوشت: در ادامه تلاش همکاران و کمک وزارت بهداشت و بانک مرکزی، سه محموله واکسن وارد می‌شود.


مدیرکل آسیا و اقیانوسیه افزود: امروز و همچنین یکشنبه بعد جمعا حدود ۲/۲ میلیون دُز از چین وارد می‌شود (مجموعا ۱۰/۸۵ میلیون دُز از چین وارد شده).


زبیب ادامه داد: فردا جمعه یک میلیون دُز آسترازنکا از ژاپن و همچنین ۱/۹میلیون دُز باقیمانده این محموله هم به زودی وارد می‌شود.

واژگونی اتوبوس در محور هراز با ۳ کشته و ۳۹ مصدوم


سخنگوی اورژانس مازندران از واژگونی اتوبوس در محور هراز با ۳ کشته و ۳۹ مصدوم خبر داد.


به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، زکریا اشکیود سخنگوی اورژانس مازندران، اظهار کرد: امروز چهارشنبه ۳۰ تیرماه در ساعت ۳ و ۴٠ دقیقه، خبر این حادثه به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد

دستور فوری روحانی برای حل مشکل آب در خوزستان


https://cdn1.img.ir.sحسن روحانی برای حل بحران آبی استان خوزستان، به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد اعتبار اختصاص یافته به استان فورا و به صورت صد درصد مبلغ مصوب تخصیص داده شود.


به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، رییس جمهور ایران با اشاره به تصویب اعتبار برای کمک به حل بحران آبی ناشی از خشکسالی استان خوزستان از سوی دولت، به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد اعتبار اختصاص یافته به استان فورا و به صورت صد درصد مبلغ مصوب تخصیص داده شود.


حسن روحانی در جلسه روز یکشنبه هیات وزیران با اشاره به مشکلات ناشی از کاهش نزولات جوی برای مردم صبور و مقاوم خوزستان به خاطر مشکلات آبی را موجب بحران کم آبی در برخی از نقاط کشور به ویژه استان خوزستان دانست.


رییس جمهوری با اشاره به تلاش ها و اقدامات انجام شده از سوی دولت تدبیر و امید در طی ۸ سال گذشته برای حل مشکل آب خوزستان با بهسازی و نوسازی زیرساخت های تأمین و توزیع آب آشامیدنی استان و همچنین اجرای پروژه های بزرگ در حوزه آب و برق استان از صبر و تحمل مردم عزیز خوزستان تشکر کرد.


هیات وزیران در ادامه با اختصاص اعتبار برای جلوگیری از پیشروی آب دریا در اراضی کشاورزی و نخلستان های آبادان و خرمشهر، پرداخت مانده مطالبات کشاورزان ناشی از خسارت وارده به اراضی کشاورزی استان خوزستان، اجرای پروژه های تأمین آب، آبرسانی روستایی و عشایری و مقابله با تنش آب شرب، کشاورزی و منابع طبیعی و لایروبی کانال ها و رودخانه های استان، آبیاری نهال کاری های سنواتی منابع طبیعی در کانون های بحرانی ایجاد گرد و غبار، مبارزه با آفات و بیماری جنگل ها و تأمین علوفه و آب دام های سنگین (گاومیش) و جبران خسارت وارده به این نوع دام ها در استان خوزستان موافقت کرد.

اوج گیری دوباره کرونا در ایران؛ ۲۵۴۴۱ بیمار جدید


مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران آخرین آمار و اطلاعات ویروس کرونا در این کشور را اعلام کرد.


به گزارش اسپوتنیک، از روز گذشته تا به امروز ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۴۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۷۴۰ نفر از آنها بستری شدند.