nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

چرا سیستم آخوندها قرنطینه می کنند؟




چرا سیستم آخوندها قرنطینه می کنند؟

این سؤال دیگر دلیل مخالفت رژیم آخوندها با قرنطینه نیست دلیلی که او در ابتدا آن را به عنوان سبک قرون وسطایی توصیف کرده است قدیمی است.


زیرا همه دلیل آن را می دانندروزنامه های دولتی نیز مجبور به تصدیق هستند

 اینکه دولت نمی خواهد مسئولیت تعداد زیادی از شهروندان بیکار را به عهده بگیرد.


به عبارت دیگردلیل اینکه رژیم آخوندها دیگر نمی توانند هزینه های قرنطینه و معیشت شهروندان ، به ویژه اقشار ضعیف را بپردازند ، نه تنها خفه شدن اقتصادی و ورشکستگی است ،بلکه بخاطر این ورشکستگی می خواهد کسانی که به سر کار می روند ، جیب های خود را تولید و تخلیه کند. به این ترتیب او خود را از تنگناهای اقتصادی نجات می دهد.


رژیم آخوندها کاملاً می داند که در نتیجه لغو قرنطینه قتل عام بزرگی صورت خواهد گرفت. اما باید در نظر داشت که وی تاکنون مانند گذشته ، این قتل عام را با دروغی پوشانده و تلاش خواهد کرد تا آمار جعلی کمتر از برخی کشورها مانند ایتالیا و اسپانیا ارائه دهد تا وانمود کند که وضعیت ما از وضعیت اروپا بهتر است.


البته کارشناسان رژیم آخوندها دائما نسبت به انفجار اجتماعی هشدار می دهند و رژیم آخوندها از این نظر نگرانی هایی دارد. با این حال ، در هر صورت ، او خطر انفجار و قیام را منفی می داند ، اما خطر فوری که بر گلو او فشار می آورد ، وضعیت اقتصادی است


تنگناهای اقتصادی.


از این نظر وضعیت رژیم آخوندها قابل مقایسه با نوامبر 2019 و دوره تصمیم گیری برای افزایش قیمت بنزین است.

در این شرایط ، ولی الفقیه برای پذیرش ریسک افزایش سه برابری قیمت بنزین در کنار چهارراه ایستاد ، اما در عوض وی با دریافت 30 هزار میلیارد تومان از افزایش قیمت بنزین به طور موقت خود را از تنگناهای اقتصادی نجات می داد.


شکی نیست که مردم ایران با از دست دادن 1500 شهید ، 12000 زندانی و هزاران زخمی ، قبض خود را پرداخت کردند. همچنین این بار ، رژیم آخوندها برای نجات خود از تنگناهای اقتصادی ، ضررهای سنگین ناشی از همه گیری کرونا را پذیرفت.


روحانی می گوید ، و روش کار تدریجی یا در حقیقت روشی برای حساسیت و احتیاط شدید است. با توجه به اینکه ما ابتدا استانها را به راه انداخته و نظارت خواهیم کرد که چه اتفاقی خواهد افتاد و اگر فاجعه اجتماعی وجود نداشته باشد ، ما بعد از یک هفته در تهران نیز همین کار را خواهیم کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد