nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

آتش در پارک ملی گلستان/نیروهای امدادی اعزام شدند


گالیکش- پارک ملی گلستان که از روز گذشته دچار حریق شده همچنان در آتش می سوزد و علاوه بر نیروهای محیط بانی و آتشبانان، نیروهای امدادی هم به محل اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، از روز گذشته (شنبه) پارک ملی گلستان دچار حریق شده و علیرغم حضور محیط بانان و همیاران به دلیل وزش باد شدید این آتش سوزی هنوز کنترل نشده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان در این خصوص گفت: ساعت ۱۶ روز گذشته آتش در سه نقطه از منطقه دره شمالی پارک ملی گلستان آغاز شد که در ابتدا گروه‌های اعزامی توانستند جلوی پیشروی آتش را بگیرند.

محمدرضا کنعانی افزود: از ساعت سه بامداد یکشنبه با وزش شدید باد در منطقه، کنترل آتش سخت شد که به همین علت ۱۰ گروه واکنش سریع از شهرستان‌های استان به منطقه اعزام و در حال اطفا آتش هستند.

کنعانی بیان کرد: تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی منسجم و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها از جمله مناطع طبیعی این آتش سوزی کنترل و مهار شود.

به دنبال آتش سوزی در جنگل گلستان، استاندار گلستان هم در محل حضور یافت و جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی علمیات پاسخ به بحران با هدف بررسی میزان آتش سوزی و اقدامات اطفا حریق تشکیل شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد