nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

زندگی روزانه زندانیان زن در زندانهای اوین


زنان ایرانی در 40 سال نخستین و مهمترین قربانیان رژیم آخوندها بودند. آخوندها براساس ماهیت ضد زن بودنشان ، زنان را به سخت ترین شکل ستم و تبعیض قرار می دهند.


این سرکوب و تبعیض ابعاد گسترده تر و وحشتناک تری در زندان ها به خود می گیرد.


"زندگی روزانه زندانیان زن در زندانهای اوین"در حالی که ما با پدیده زنان بی خانمان در جامعه روبرو هستیم.

 همه می دانند که طلاق ، فرار از خانه ، اعتیاد ، خشونت علیه زنان و فقر شدید دلایل عمده ای است که منجر به افزایش تعداد زنان بی خانمان و پناه بردن آنها در 

”گرمخانه“(خانه های پناهگاه) در شب های سرد زمستان شده است.


"با توجه به اقدامات انجام شده در مورد زنان ، ما همیشه فقط می دانیم که امکانی برای مراقبت از زنان وجود دارد و با آنها رفتار می کنیم که گویی نان را در اقیانوس ها می ریزیم.


این زندان برای زندانیان زن ماهانه سهم تهیه می کند: یک مرغ کوچک ، 250 گرم گوشت قرمز ، 6 عدد تخم مرغ و 5 قطعه پنیر کوچک ، به اندازه کافی برای یک نفر ، برنج ، روغن و نیم کیلو سیب زمینی و پیاز.


جنایتکاران دستگاه ولایت الفقیه هیچ محدودیتی در جرم و جنایت ندارند ، از برخورد بی رحمانه آنها با زنان وطن در خیابان ها گرفته تا سرکوب آشکار آنها و نقض آزادی آنها ؛ علاوه بر این جنایتکاران هنگام جمع آوری پول کثیف را جمع می کنند.


رئیس زندان با سرقت از کارگران زن مزدوج که در محل کار خرد شده اند و از زندانیان به عنوان خدمتکار خود استفاده می کند.

 در همین رابطه ، رسانه های دولتی با اشاره به نوشتن خبر فوری در همان مقاله ، اظهار داشتند:


"زندانیان زن وجود داشتند که از صبح تا 12:00 عصر در خواب مشاغل همکاران زندان کرچوک مشغول تهیه غذا برای کارمندان ، شستن ظروف ، تنظیم تختخواب و چنین کارهایی بودند."


یکی از زندانیان می گوید: جالب است که آنها لباس هایی را که خودمان در آن کار می کنیم در کارگاه خیاطی می گیرند و مارک را روی آنها می گذارند و سپس همان لباس ها را در فروشگاه زندان با قیمت های بالا به ما می فروشند به عنوان مثال شلوارهای پنبه ای که به قیمت 20 هزار تومان در خارج از کشور فروخته می شوند در اینجا با قیمتی متفاوت از بین 70 تا 90 هزار تومان. "


آزار و اذیت رژیم آخوندها برای زنان ایرانی به دو دلیل سرکوب مضاعف است: اول به این دلیل که آنها ایرانی هستند و دوم به دلیل این که آنها زن هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد