nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

مرگ نزدیک به 14000 نفر با کرونا در ایران

سخنگوی وزارت بهداشت ایران ، سیمات سادات لری ، از 188 مورد مرگ و میر ناشی از کرونا و 2 هزار و 166 مورد جدید از ویروس ، در 24 ساعت گذشته خبر داد.
 با این کار تعداد کشته شدگان به 13 هزار و 979 نفر افزایش یافته و تعداد مجروحان به 271.606 نفر رسیده است که از این تعداد 3529 مورد بحرانی است.
این آمار رسمی پس از آن صورت می گیرد که برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر تهران صحت آماری که وزارت بهداشت در ایران ارائه داده است را زیر سؤال بردند.
در گزارشی که توسط مرکز مطالعات پارلمان ایران منتشر شده ، تعداد قربانیان کرونا در ایران آمار رسمی دو برابر شده است.
نکته قابل توجه این است که در رابطه با تعداد زیاد افراد آلوده و افزایش مرگ و میرها در ایران به دلیل ویروس کرونا ، محدودیت هایی در برخی از استان های ایران از جمله تهران دوباره اعمال شده است.
خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از معاون استاندار فارس ، عبدالرضا قاسم پور اظهار داشت: ایجاد هرگونه "اجتماع انسانی" در این استان تا 24 ژوئیه ممنوع است.

لماذا یتسبب فیروس کورونا فی موت الرجال أکثر من النساء؟ | البوابة ...


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، حمیدرضا رشیدی نژاد نیز از عدم کفایت اتاق های مراقبت های ویژه در بیمارستان های استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: این استان از شرایط مطلوبی عبور نمی کند.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران خاطرنشان کرد: استان های آذربایجان شرقی ، ایلام ، بوشهر ، خراسان رضوی ، خوزستان ، زنجان ، کلستان ، مازندران ، کرمان و پارس از وضعیت قرمز بیماری کرونا برخوردار هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد