nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

انفجار نیروگاه ها بجز واقعه نطنز حمله سایبری نیست

رئیس سازمان دفاع مدنی ایران ، غلامرضا جلالی گفت: انفجارهایی که وی از آن با عنوان "اسرارآمیز" که در دوره اخیر در کشورش روی داد ، عنوان کرد و گفت که آنها ناشی از حملات سایبری نیستند مگر به علت حادثه در سایت هسته ای نطنز.

رئیس سازمان دفاع مدنی ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را مسئولیت سفارش حملات سایبری به ایران دانست و تأکید کرد که این دستورات "برابر اعلام جنگ" است.

در آخرین قسمت از سری آتش سوزی و انفجارهایی که هفته ها در کشور رخ می دهد ، یک انفجار در نیروگاه در استان مرکزی اصفهان روی داد.

رسانه های رسمی اعلام کردند که این انفجار هیچ زخمی نداشته است.شرکت مدیریت سایت توضیح داد که این انفجار به دلیل وجود ترانسفورماتور آسیب دیده ایجاد شده است و منجر به قطع منبع تغذیه نمی شود.


شاهد احتراق سفن إیرانیة فی حریق ضخم فی حوض لبناء السفن - أریبیان بزنس

سعید محسنی ، مدیر کل شرکت برق اصفهان ، به خبرگزاری رسمی ایران ایرنا گفت: "یک ترانسفورمر خورنده در کارخانه حرارتی اسلام آباد اصفهان حدود ساعت 5 صبح منفجر شد."

محسنی افزود: "تسهیلات پس از حدود دو ساعت به کار عادی بازگشت و تأمین برق اصفهان مختل نشد."هفته های گذشته شاهد انفجارها و آتش سوزی های مرموز در تاسیسات نظامی و غیرنظامیان در ایران بوده ایم.

به گزارش خبرگزاری «ایرنا» ، امروز ، یکشنبه ، در یک کارخانه در استان شرقی آذربایجان ، در شمال شرقی کشور ، آتش سوزی رخ داد.دو آتش نشان هنگام تلاش برای خاموش کردن آتش زخمی شدند و آتش نشانی در فرمانداری نیز نقل شد.دو انفجار در اواخر ماه ژوئن ، پایتخت ، تهران ، یکی در نزدیکی یک محل نظامی و دیگری در یک مرکز بهداشتی را لرزاند و 19 نفر را کشته است.

هفته گذشته آتش سوزی در یک کشتی سازی در جنوب ایران رخ داد که منجر به آتش زدن حداقل هفت کشتی در بندر بوشهر شد.در اوایل ماه جاری ، آتش سوزی در نیروگاه هسته ای نطنز در مرکز ایران رخ داد.

مقامات ایران آتش سوزی در نطنز را بدون هیچ گونه توضیحی در مورد حادثه توصیف کرده اند و بعداً گفته اند که علت آتش سوزی را به "دلایل امنیتی" فاش نمی کنند.

سلسله آتش سوزی و انفجار گمانه زنی هایی را در ایران برانگیخته است که ممکن است نتیجه خرابکاری توسط اسرائیل باشد ، باستان بودن آن.

اسرائیل ایران را به دنبال دستیابی به بمب هسته ای متهم می کند ، در حالی که ایران اصرار دارد که برنامه هسته ای این کشور فقط برای اهداف صلح آمیز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد