nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

نبنزیا: آمریکا با طرح تمدید تحریم‌ها سعی دارد فشارها بر ایران را توجیه کند

نماینده روسیه در سازمان ملل، واسیلی نبنزیا طرح تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران از سوی آمریکا را با توجیه فشار حداکثری مربوط دانست.

به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: " تلاش های ایالات متحده برای بازگرداندن تحریم های سازمان ملل علیه ایران در چارچوب قطعنامه 2231 با هدف توجیه تاکتیک های فشار حداکثر بر تهران و همچنین یافتن اهرم های جدیدی از این فشار است.  "

در ماه آگوست، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، شکایتی را در مورد عدم پایبندی ایران به مفاد برنامه جامع اقدام مشترک  در مورد برنامه هسته ای ایران و به منظور آغاز روند بازگرداندن تحریم های ضدایرانی تحت قطعنامه 2231 به رئیس شورای امنیت ارائه کرد. بیشتر اعضای مطرح سازمان ملل در بر این باورند که اعلان از طرف ایالات متحده هیچگونه توجیه  قانونی ندارد و معتقدند که ایالات متحده روند بازگشت اقدامات محدود کننده را آغاز نخواهد کرد، زیرا دیگر طرف قرارداد نیست. رئیس شورای امنیت سازمان ملل نیز هیچ محلی به درخواست واشنگتن در شورای امنیت نداد. در همین حال، ایالات متحده معتقد است که روند آغاز شده و تحریم ها شنبه گذشته برقرار شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد