کمتر از یک هفته پس از انتشار گزارش میدانی روزنامه شرق درباره رونق بازار پوشاک کهنه و دست دوم، نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرات نساجی و پوشاک ایران نیز تایید کرد که با تشدید بحران اقتصادی و افزایش قیمت پوشاک نو و به تبع آن افت قدرت خرید مردم، تمایل برای خرید لباس دسته دوم «صعودی» شده است.
مجید نامی روز پنجشنبه ۸ دیماه در گفتوگو با خبرگزاری ایلنا همچنین هشدار داد که این موضوع میتواند برای مصرفکنندگان «عواقب بهداشتی» بههمراه داشته باشد.
او تصریح کرد که مطابق با گزارشهای مرکز ملی آمار، به دنبال «افت قدرت خرید مردم» تمایل برای خرید پوشاک نو به میزانی چشمگیر رو به کاهش گذاشته است.