nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

پایان هفته جنجالی؛ جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال شد

خبرگزاری ایرنا روز سه‌شنبه ۳۰ خرداد به نقل از حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال، خبر داد که جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شده است.


جواد نکونام که رکورددار تعداد بازی و کاپیتانی تیم ملی ایران است، جایگزین ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان شده است. ساپینتو پس از جدایی، هدایت تیم آپوئل قبرس را به عهده گرفت.


نکونام ۴۲ ساله پیش از این‌ سرمربیگری تیم‌های «خونه به خونه» بابل، نساجی مازندران و فولاد خوزستان را برعهده داشت. او مدتی نیز در تیم ملی دستیار کارلوس کی‌روش بود.


او نساجی مازندران را پس از ۲۴ سال به لیگ برتر آورد. با فولاد خوزستان هم موفق شد که جام حذفی و سوپرجام ایران را ببرد. صعود به یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با فولاد از دیگر نتایج جالب توجه نکونام در عرصه مربیگری است.


تیم فولاد با سرمربیگری نکونام در تیر ۹۹ توانست پس از پنج سال استقلال را شکست دهد. فولاد در فصل گذشته لیگ برتر هم یکی از چهار شکست پرسپولیس را به این تیم تحمیل کرد.


معرفی نکونام در شرایطی صورت گرفت که مدیران باشگاه در روزهای اخیر، با تجمعات حضوری و اعتراضات مجازی هوادارانی مواجه شدند که گزینه‌ای غیر از نکونام را نمی‌خواستند.

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد