nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

nazaninabo6

اقتصادی ، اجتماعی و تفریحی

آمریکا دیگر امکان اعمال تحریمهای جدید علیه روسیه و ایران را نداردآمریکا سامانه‌های پدافند هوایی بیشتری در خاورمیانه مستقر می‌کند


پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، روز شنبه ۲۹ مهر اعلام کرد در واکنش به حملات انجام شده اخیر علیه نیروهای آمریکایی در خاورمیانه، این کشور سامانه موشکی پدافند هوایی بیشتری در منطقه مستقر می‌کند. این سامانه‌ها از نوع پاتریوت و تاد هستند.


آمریکا از آغاز جنگ حماس و اسرائیل در روز ۱۵ مهر، تا حال دو ناو هواپیمابر، کشتی‌های پشتیبانی آن‌ها و حدود ۲ هزار تفنگدار دریایی را راهی خاورمیانه کرده و این ناوها در شرق دریای مدیترانه در نزدیکی اسرائیل مستقر شده‌اند.


لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا که خود برای بیان «حمایت بی‌دریغ» واشینگتن از اسرائیل و «اطمینان از تأمین تمامی نیازهای اسرائیل برای دفاع از خود» به منطقه سفر کرد، پس از سفرش نیز به‌طور منظم و تقریباً روزانه در تماس و گفت‌وگوی تلفنی با یوآو گالانت، همتای اسرائیلی خود بوده است.


ژنرال آستین روز شنبه گفت به دنبال گفت‌وگوهای مفصل با رئیس‌جمهور ایالات متحده در خصوص تنش‌های اخیر ناشی از ایران و نیروهای نیابتی آن در خاورمیانه، پنتاگون امروز یک رشته گام‌های بیشتر با هدف تقویت بیشتر دفاعی در منطقه برداشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد